Za murami ZK

Miłość to nie zawsze śmiech, ale i łzy...To nie zawsze szczęście ale i tęsknota...Teraz to kraty, a za nimi Ty...W mym sercu na krzyk budzi się ochota...Czekając na Ciebie mój ukochany...Miłością przebijam wysoki mur... Abym mogła Cię już mieć przy sobie...I razem z Tobą dotknąć szczęścia chmur...

#21 2013-07-06 23:30:37

Romanowao

Gość

Re: Ślub za kratami

To tak, idziemy do urzędu stanu cywilnego załatwić akt urodzenia męża potem kierujemy się do kierownika z prośbą aby wziął zapewnienie od narzeczonego w ZK. Pobierana jest za to opłata 11 złotych. Później idziemy wyznaczyć termin (ok 87zł) musimy wziąć zaświadczenie (26zł, najlepiej go skserować parę razy) jak już to mamy pozałatwiane dajemy naszemu papier (można dać na bramie albo na widzeniu) narzeczony ma napisać prośbę do dyrektora i może starać się o przepustke. Kierownikowi USC też trzeba zapłacić 11 zł. Narzeczony może pisać prośby, o tort, aparat, dłuższy czas ceremoni że tak to nazwe ogólnie o wszystko jakby ktoś chciał wiedzieć coś więcej to pytajcie:)

#22 2013-08-22 20:46:14

Paulisia

Gość

Re: Ślub za kratami

Dzewczeta mam pytanie czy do slubu trzeba miec jakis powod zeby go wziasc bo slyszalam ze podobno tak ale nie jestem pewna a wy juz macie to za soba

#23 2013-08-22 22:02:21

 Gosiaa

http://s12.rimg.info/bd5f2aa2b30b7e6d82bc54ab7e265e1f.gif

Zarejestrowany: 2013-02-20
Posty: 961

Re: Ślub za kratami

Paulisia jakie powody do wzięcia ślubu, jeżeli ludzie się kochają - pobierają się, proste, ani w zakładzie, ani nigdzie indziej nie są potrzebne ku temu jakieś inne wymyślne powody


"Nadzieja zgubną jest koleżanką."
Szczęście uleciało w dal...

Offline

#24 2013-08-23 22:14:47

Paulisia

Gość

Re: Ślub za kratami

No bo jak bylam u tego naczelika w usc to powiedzial ze musi byc podany powod zeby wziasc slub , tez pomyslalam ze to jakies chore jest.. kurcze juz nie moge sie doczekac az moj wyjdzie lub dostanie pierwsza przepustke a czeka go jeszcze 14msc odsiadki .. masakra a ja jeszcze do angli po jutrze jade nie wiem jak wytrzymam

#25 2013-08-24 07:22:19

kasiajjj

http://i58.tinypic.com/4rfewy.jpg

Zarejestrowany: 2013-02-19
Posty: 683

Re: Ślub za kratami

Paulisiu ja nigdy nie słyszałam, aby urzędnik rządał podania powodu...
Powodzenia Wam życzę I zapraszam do zalogowania się na forum!


od 18.07.2011

Offline

#26 2013-08-25 00:03:08

 malami

http://s12.rimg.info/bd5f2aa2b30b7e6d82bc54ab7e265e1f.gif

Skąd: Tam gdzie Ty,tam i my. Sercem
Zarejestrowany: 2013-08-24
Posty: 65

Re: Ślub za kratami

"Kolega" z celi mojego miał wesele w zk.
Dużo załatwiania mieli, dziecko ich miało już 12msc.
Po weselu widzenie intymne a teraz Kobieta (12 km ode mnie mieszka) Ma już 3 miesiace i kobieta ledwo co sobie daje rade..
Jednak ja wesela w zk nie chcialabym miec, nie wiem dlaczego.. moze tez przez to ze to najgorsze miejsce
Ale wiadomo, ze rzadko kiedy sie zdarza(o ile wogole sie cos takiego zdarzyło) że osoba osadzona dostaje przepustke na słub kościelny.


http://elapso.pl/suwaczek/Becia/FF2B79/0D0D0D/000000/000000/14224.png

Offline

#27 2013-08-27 18:37:15

 syrna

http://i58.tinypic.com/4rfewy.jpg

Zarejestrowany: 2013-08-14
Posty: 345

Re: Ślub za kratami

malami napisał:

"Kolega" z celi mojego miał wesele w zk.

Ale wiadomo, ze rzadko kiedy sie zdarza(o ile wogole sie cos takiego zdarzyło) że osoba osadzona dostaje przepustke na słub kościelny.

W każdym zakładzie jest kaplica; przepustka nie jest konieczna. Ślub konkordatowy można wziąć w ZK. Nie wiem na pewno, ale przypuszczalnie może być z tym mniej zachodu niż przy ślubie cywilnym- nie ma potrzeby załatwiania zgody dla Kierownika USC.

Offline

#28 2013-08-27 18:41:11

 madzik7255

http://s12.rimg.info/bd5f2aa2b30b7e6d82bc54ab7e265e1f.gif

Skąd: Kujawsko-pomorskie
Zarejestrowany: 2013-03-13
Posty: 70

Re: Ślub za kratami

A wiecie czy zdarza się nie uzyskać zgody na wejście urzędnika do ZK i czy przed ślubem ten urzędnik odwiedza jeszcze tam łobuza ?


Za nami  7 chudych lat teraz wszystko ma inny smak

                      DOCZEKANA  26.09.2016

Offline

#29 2013-08-27 18:58:05

 syrna

http://i58.tinypic.com/4rfewy.jpg

Zarejestrowany: 2013-08-14
Posty: 345

Re: Ślub za kratami

Nie spotkałam się z odmową zgody; taką odmowę szło by zaskarżyć. Jedyna sytuacja, w której odmowa jest zasadna i zgodna z prawem jest wówczas, gdy osadzony jest pozbawiony praw obywatelskich.
Kierownik USC nie odwiedza wcześniej przyszłego Pana Młodego. Ważne natomiast jest, by sprawdzić ważność dowodu osobistego osadzonego, żeby nie było przykrej niespodzianki w dniu ślubu.

Offline

#30 2013-08-27 19:45:29

 madzik7255

http://s12.rimg.info/bd5f2aa2b30b7e6d82bc54ab7e265e1f.gif

Skąd: Kujawsko-pomorskie
Zarejestrowany: 2013-03-13
Posty: 70

Re: Ślub za kratami

O to fajna informacja , bo aj wszystko załatwie i wtedy dopiero misio załątwi zgodę na wejście , a musze mieć akt urodzenia tak ? a moze byc skrocony


Za nami  7 chudych lat teraz wszystko ma inny smak

                      DOCZEKANA  26.09.2016

Offline

#31 2013-09-21 10:49:56

Aniołeczek

Gość

Re: Ślub za kratami

w sprawie ślubu mam pytanie czy ja mogę uzyskać akt urodzenia mojego Łobuza i akt poprzedniego małżeństwa z adnotacją o rozwodzie?
Wiem , że jego matka może taki akt urodz uzyskac ale ja nie znam tej kobiety bo móje Serduszko nie utrzymuje kontaktów ze swoją rodziną i nigdy ich nie poznałam. Nie mam też pojęcia jak uzyskac akt slubu poprzedniego małżeństwa?

#32 2013-09-21 21:35:28

 Gosiaa

http://s12.rimg.info/bd5f2aa2b30b7e6d82bc54ab7e265e1f.gif

Zarejestrowany: 2013-02-20
Posty: 961

Re: Ślub za kratami

Aniołeczek wydaje mi się, że chyba będzie Ci potrzebne pełnomocnictwo Łobuza do wydania tych dokumentów, bo wydaje mi się, że tak po prostu nie wydadzą Ci jako na razie jeszcze nie rodzinie..
Akt poprzedniego ślubu powinnaś uzyskać w urzędzie, gdzie został on sporządzony, czyli tam gdzie się Twój obecny partner wówczas pobierał..


"Nadzieja zgubną jest koleżanką."
Szczęście uleciało w dal...

Offline

#33 2013-09-22 06:18:48

 syrna

http://i58.tinypic.com/4rfewy.jpg

Zarejestrowany: 2013-08-14
Posty: 345

Re: Ślub za kratami

Aniołeczek, jeśli dla Twojego partnera to nie jest pierwszy ślub, to nie jest Ci potrzebny jego akt urodzenia. Wystarczy poprzedni akt ślubu z adnotacją o rozwodzie. Opcje są dwie- Twój partner musi napisać upoważnienie dla Ciebie, z potwierdzeniem przez zakład karny, że w takowym przebywa i tym samym nie może stawić się osobiście; albo może napisac osobiście do USC z prosbą o przesłanie aktu, również uzasadniając to potwierdzona informacja o pobycie w ZK.
Najprościej chyba byłoby, gdybyś udałą się do pierwszego z brzegu USC i przedstawiła sytuację i zapytała, jak postapić.

Offline

#34 2013-09-22 07:47:32

kasiajjj

http://i58.tinypic.com/4rfewy.jpg

Zarejestrowany: 2013-02-19
Posty: 683

Re: Ślub za kratami

Tak jak napisała syrna. Tylko będziesz musiała najpierw zrobić opłatę w urzędzie za wydanie takiego aktu i dostarczyć łobuzowi kwitek, aby wysłał go razem z prośbą o wydanie aktu małżeństwa z adnotacją o rozwodzie.


od 18.07.2011

Offline

#35 2013-11-22 00:07:56

Niuńka

Gość

Re: Ślub za kratami

Dziewczyny jak znajdziecie chwilę to może opiszecie jak przebiegły Wasze więzienne śluby...? Nas juz niedługo to czeka;)

#36 2014-01-29 20:47:03

Nynka

Gość

Re: Ślub za kratami

Witam Koleżanki
Dziewczyny jak to jest brać ślub w ZK ? Wygląda na to że my też będziemy musieli zrobić to za murem... Można zaprosić gości? Jeśli tak, to ilu? Z góry dzięki

#37 2014-01-30 09:09:03

kasiajjj

http://i58.tinypic.com/4rfewy.jpg

Zarejestrowany: 2013-02-19
Posty: 683

Re: Ślub za kratami

Witaj Nynka.
Goście zawsze mogą być na ślubie. Co do ilości gości - napewno osoby najbliższe typu rodzice, rodzeństwo itd mogą być. Myslę, że kilka osób na pewno wejdzie, jesli chciałabyś więcej to nie wiem, pewnie zależy to od dyrekcji ZK.
Musicie uzyskać zgodę na wejście wszystkich gości.


od 18.07.2011

Offline

#38 2014-02-01 12:14:36

Misia

Gość

Re: Ślub za kratami

Hej dziewczynki mam pytanko odniośnie ślubu w Areszcie Śledczym w Słupsku..
Proszę o pomoc co i jak ??
A czy jest mozliwość spotkania się z Dyrektorem AŚ  w Słupsku i porozmawiać na temat ślubu

#39 2014-02-01 13:35:10

 Gosiaa

http://s12.rimg.info/bd5f2aa2b30b7e6d82bc54ab7e265e1f.gif

Zarejestrowany: 2013-02-20
Posty: 961

Re: Ślub za kratami

Misia z dyrektorem każdej jednostki można się normalnie umówić na rozmowę telefonicznie i później się spotkać. Chociaż formalności w urzędzie czy jak chcecie kościelny brać w kaplicy przy zakładzie, to musisz dopełnić sama.. dyrektor może jedynie podpowiedzieć, jak to w danej jednostce wygląda i na co trzeba mieć zezwolenia. Może też Łobuz się dowiedzieć, popytać tam.


"Nadzieja zgubną jest koleżanką."
Szczęście uleciało w dal...

Offline

#40 2014-02-02 13:29:15

Nynka

Gość

Re: Ślub za kratami

kasiajjj Dziękuje bardzo za odpowiedz
A mam jeszcze jedno pytanko. Jak z ubraniem? Zakładałyście suknie czy jakoś skromniej to wyglądało?

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
termostat 1 9 tdi oświetlenie akwarium żarówką energooszczędną www.ibin2006.pun.pl lexus is 200 sprzeglo opis questy od 30 do 51 lvl margonem